اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 10 مقاله

همایش ملی اپتومتری در اردبیل برگزار شد

با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و انجمن چشم پزشکی ایران همایش ملی اپتومتری با حضور اپتومتریست‌های کشور در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

همایش ملی اپتومتری در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم پایانی این همایش که عصر امروز برگزار شد، دبیر همایش اپتومتری در اردبیل در سخنانی اظهار داشت: ما همه ساله با کمک انجمن چشم پزشکی ایران و دانشگاه شهید بهشتی به عنوان متولی اصلی این حوزه همایش‌هایی را در مناطق مختلف برگزار می‌کنیم که امسال تصمیم گرفتیم این همایش خارج از مرکز کشور و برای اولین بار در استان اردبیل برگزار شود.

حمید شیرعلیوند گفت: این سمینار با هدف بازآموزی اپتومتریست‌ها و فعالان این حوزه برگزار می‌شود که امیدواریم نتیجه و ثمره آن آموزش و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در درمان و مداوای بیماری‌های مختلف چشم باشد.

وی افزود: در این همایش سعی شد با طرح موضوع عیوب انکساری چشم، ناهنجاری‌های ناشی از این عیوب به ویژه هماهنگ نبودن طول و عرض چشم در نگاه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد تا صدمات ناشی از آن به حداقل برسد.

شیرعلیوند تصریح کرد: در این همایش سعی شد 10 مقاله برتر اپتومتریست‌ها و چشم پزشکان متخصص و فوق تخصص ارائه شود تا از این مقالات با هدف رفع معایب احتمالی استفاده لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر همایش اپتومتری در اردبیل خاطر نشان کرد: در این همایش علاوه بر تحلیل و بررسی عیوب انکساری چشم در مورد تجویز لنز و عینک‌های متعدد رنگی بحث‌ها و بررسی‌های کارشناسی و تخصصی انجام شد تا نحوه تجویز و ارتقای سلامت بینایی افراد جامعه به صورت مشخص معلوم شود.

وی در ادامه اضافه کرد: استان اردبیل توانست میزبان خوبی برای این همایش ملی باشد که امیدواریم دستاورد آن کمک به اپتومتریست‌هایی باشد که در این عرصه صادقانه و بی‌ریا زحمت می‌کشند.

در پایان این همایش با ارائه مقالات متعدد و کارگاه‌های علمی مختلف از اپتومتریست‌های پیشکسوت استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/62004/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول