اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 گروه تخصصی صورت گرفت

پذیرش 309 مقاله در همایش مدیریت پرورش دام

دبیر علمی دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور در کرمان گفت: 309 مقاله در دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور پذیرفته شد.

پذیرش 309 مقاله در همایش مدیریت پرورش دام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امید دیانی صبح امروز در آیین افتتاح دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور اظهار داشت: این همایش با محوریت مسائل پرورش دام از جمله اصلاح دام و تغذیه دام در دام‌های سبک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور برگزار شده است تا مسئولان، محققان و دانشجویان یک دید کلی نسبت به دام‌های سبک پیدا کنند.

دبیر علمی دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور در کرمان تصریح کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش بر اساس گرایش‌های تخصصی به شش گروه تقسیم شده و 70 داور بررسی این مقالات را انجام دادند.

دیانی ابراز داشت: 309 مقاله در دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور در کرمان پذیرفته شد که این رقم نسبت به نخستین دوره این همایش 15 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور شرکت‌کنندگانی از دانشگاه و مؤسسه‌های مختلف به مناسبت برگزاری دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور در کرمان خبر داد و عنوان کرد: شش کارگاه تخصصی برای متقاضیان برگزار شد.

دیانی با بیان اینکه بخش علوم دامی دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری انجمن علوم دامی ایران یک مجله انگلیسی زبان را منتشر می‌کند، افزود: اگر مقاله‌های برگزیده دومین همایش ملی مدیریت پرورش دام و طیور در کرمان به زبان انگلیسی ترجمه شوند، امکان انتشار در این مجله وجود دارد.

انتهای پیام/80019/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول