اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکشنبه آینده صورت می‌گیرد

برگزاری همایش «گلبرگ‌های آسمانی» در شیراز

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) همایش «گلبرگ‌های آسمانی» در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «گلبرگ‌های آسمانی» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، جمشید معینی اظهار داشت: همایش بزرگ «گلبرگ‌های آسمانی» همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) یکشنبه هفدهم شهریور ماه جاری با حضور حجت‌الاسلام حسین حلوائیان برگزار می‌شود.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم ازدواج را مایه آرامش نامیده و عشق و مودت بین زن و شوهر را نشانه‌ای از آیات الهی ذکر کرده است.

معینی در ادامه افزود: همایش گلبرگ‌های آسمانی در راستای تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی و به منظور عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سیاست‌های کلی سند چشم‌انداز 20 ساله (مبنی بر لزوم تقویت نهاد خانواده) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور بانوان استانداری و اداره کل تبلیغات اسلامی فارس و فرمانداری و دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری همایش سه نمایشگاه برگزار می‌شود که یک مورد آن به مفاهیم تخصصی عفاف و حجاب، خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اختصاص دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه اختصاص به نمایشگاه عفاف و حجاب و پوشش‌های اسلامی دارد، گفت: این نمایشگاه توسط بخش فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه که وی به آن اشاره کرد عکس و بسته‌های فرهنگی بود که در حوزه عفاف و حجاب و خانواده در کنار همایش برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در این همایش 6 انیمیشن ساخته شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه عفاف و حجاب و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و برگزاری مسابقه و اعطای جایزه نیز از دیگر موارد جنبی این برنامه سخنرانی است.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول