اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای خبر داد

آمادگی تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در مسابقات قهرمانی

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای از آمادگی تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در مسابقات قهرمانی خبر داد.

آمادگی تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در مسابقات قهرمانی

مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل و با حضور ملی‌پوشان زنجانی در ترکیب خودش عازم مسابقات قهرمانی جهان و مرحله دوم رقابتهای لیگ جهانی در تایلند می‌شود.

وی گفت: مسابقات قهرمانی جهان و همچنین دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود.

با بیان اینکه مسابقات از 25 شهریور ماه جاری در تایلند آغاز می‌شود افزود: تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در دو بخش 2 نفره و 3 نفره شرکت می‌کند که وحید ملکی، حسین مشکبار و امیر حبیبی از زنجان در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و پس از پایان این مسابقات مرحله دوم لیگ جهانی در بخش 3 نفره آغاز می‌شود.

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرا در مورد تیم‌های حاضر در لیگ جهانی ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی کشورهای قدرتمندی همچون مالزی و تایلند به همراه تیم‌های کره، آمریکا، هند، سنگاپور، اندولزی، ژاپن، فیلیپین، میانمار و بروندای حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی در روزهای اخیر در کشور هند برگزار شد، افزود: در این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان با ترکیب وحید ملکی و حسین مشکبار از زنجان، جمیل کر از گلستان، امیرخانی از گیلان و حمید جعفری‌پور در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رضایی گفت: در مرحله نخست پنج بازی داشتیم که در برابر تیم‌های آمریکا و سنگاپور به پیروزی رسیدیم و در مقابل تیم‌های قدرتمند جهان مالزی و تایلند و تیم میزبان یعنی هند به دلیل ناداوری نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرا در مورد وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ جهانی شرکت کرده است و توانسته است در مرحله نخست این رقابت‌ها از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کند و این برای کادر فنی رضایت‌بخش است و تلاش خواهیم کرد تا در مراحل بعدی این جایگاه را حفظ کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: برای حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان اردوهای آمادگی خوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/2308/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول