اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی به مسابقات کشوری محقق شد

برگزاری مسابقات انتخابی ووشوکاران نوجوان هرمزگانی

مسابقات انتخابی نوجوانان هرمزگان جهت اعزام به مسابقات کشوری روز پنج‌شنبه با حضور علیرضا بهرمن رئیس هیئت ووشو و جمعی از ووشوکاران استان در بندرعباس برگزار شد.

برگزاری مسابقات انتخابی ووشوکاران نوجوان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این دوره از مسابقات که امروز برگزار شد و 60 ورزشکار در قالب هفت تیم از آکادمی ووشو، خلیج فارس، بندرلنگه، سیریک، صنعت برق، میناب و مقاومت بسیج در هشت وزن شرکت کردند، در وزن 28- کیلوگرم امیرحسین صباغ از آکادمی ووشو و محمدمنصور دست‌افکن از خلیج فارس به ترتیب اول و دوم شدند و سجاد قورجی‌زاده از سیریک و ایمان گرجی‌نیا از سیریک به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در وزن 31- کیلوگرم معراج بیگی از آکادمی ووشو اول، سجاد ذاکری تبرک از خلیج فارس دوم و علی رئیسی و وحید دلشادی از سیریک به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

در وزن 34- کیلوگرم محمدصدرا اردشیری از آکادمی ووشو اول، امیرحسین سهراب‌پور از آکادمی ووشو دوم، علیرضا کمالی از سیریک و رحیم بلاج از میناب مشترکاً سوم شدند.

در وزن 37- کیلوگرم سعید لورگ از آکادمی ووشو اول، محمدرضا سهرابی از آکادمی ووشو دوم و جواد فاتح‌نژاد از آکادمی ووشو به همراه هادی‌شرفی از سیریک سوم شدند.

در وزن 40- کیلوگرم رضا دست‌افکن از آکادمی ووشو اول، امیرحسین بیگی از آکادمی ووشو دوم و محمد قلندرزاده از سیریک به همراه امیرحسین شعبانی از خلیج فارس به مقام سومی دست یافتند.

در وزن 43- کیلوگرم امیر ورنوس از آکادمی ووشو اول، حسن ذاکری از سیریک دوم، محمد سالارپور و علیرضا سالارپور از صنعت برق مشترکاً سوم شدند.

در وزن 49- کیلوگرم رضا غفاری از آکادمی ووشو اول و علیرضا خادمی از آکادمی ووشو دوم شدند.

در وزن 52- کیلوگرم امیرحسین پیش‌آهنگ از بندرلنگه اول، مهدی شرفی از سیریک دوم و دانیال یوسفی از بندرلنگه و علیرضا آرش از خلیج فارس به طور مشترک سوم شدند.

بر اساس تصمیم کمیته فنی مسابقات در وزن 28- کیلوگرم محمدامین صباغ از آکادمی ووشو، وزن 31- کیلوگرم علی رییسی از سیریک، وزن 34- کیلوگرم امیرحسین سهراب‌پور از آکادمی ووشو و وزن 37- کیلو سعید لورگ از آکادمی ووشو ورزشکارانی بودند که برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

بدین ترتیب تکلیف چهار سهمیه هرمزگان برای حضور در مسابقات کشوری قطعی شد و 2 سهمیه باقی مانده فردا سه‌شنبه از بین پنج ورزشکار در 2 وزن انتخاب می‌شود.

در وزن 43- کیلوگرم از بین حسن ورنوس، حسن ذاکری و رضا دست‌افکن و در وزن 52- کیلوگرم از بین مهدی شرفی و محمد امین بلاج پس از برگزاری مسابقه انتخابی ووشوکار برتر هر وزن جهت شرکت در مسابقات تعیین می‌شود.

انتهای پیام/88001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول