اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر

تیم خوزستان مقام سوم مسابقات دو و میدانی کشور را کسب کرد

در پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی، تیم مقاومت خوزستان در جایگاه سوم ایستاد.

تیم خوزستان مقام سوم مسابقات دو و میدانی کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با پایان یافتن مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی، تیم مقاومت خوزستان به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

در این مسابقات در ماده پیاده‌روی 20 کیلومتر حمیدرضا زوراوند مقام سوم کسب کرد و کاوه توکلی مقام پنجمی را برای تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان به آورد.

در مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور در دوی 400 متر با مانع احمدرضا خنفری به مقام سوم رسید و ‌در دوی 400 متر آزاد سعید پویا به مقام چهارمی راضی شد.

در ماده پرتاب دیسک بهنام شیری رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور نیز به مقام سوم دست یافت در ماده دوی 110 متر با مانع نیز صادق صانعی سوم و حسین فلاح نیز مقام چهارم را کسب کرد.

همچنین در رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور و در ماده پرش با نیزه محمد بنی‌آدم مقام سوم را کسب کرد و محمد بیاتی در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده دوی 400 متر تیمی نیز تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان جایگاه سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور را به دست آورد.

در ماده پرتاب نیزه مهدی علیزاده جایگاه سوم را ازآن خود کرد و امید تاجی نیز در همین ماده مقام ششم را به دست آورد.

در رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور در دوی 5 هزار متر محمدجواد صیادی به مقام چهارمی راضی شد و پژمان کرزه‌ای نیز پنجم شد.

همچنین رضا مقدم در ماده پرتاب چکش و علی عالمی در ماده دوی یک‌هزار و 500 متر به علت مصدومیت نتوانستند در مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور حضور یابند.

مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دوومیدانی کشور با حضور هشت تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد که تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان با کسب 93 امتیاز به مقام سوم رسید.

تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در پایان مرحله اول مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور، با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد و در مرحله دوم نیز رده چهارم را به دست آورد.

انتهای پیام/72010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول