اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری پیش‌بینی کرد

برتری 6 دوچرخه‌سوار ایرانی در مسابقات جام پارس تریال

رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که شش نفر از دوچرخه‌سواران ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی تریال عناوین برتر را کسب کنند.

برتری 6 دوچرخه‌سوار ایرانی در مسابقات جام پارس تریال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا شمسی‌پور ظهر امروز در حاشیه رقابت‌های جام پارس تریال قزوین اظهار کرد: دو سال است که رقابت‌های تریال در کشور برگزار می‌شود که نخستین دوره آن به طور غیررسمی در همدان و دومین دوره آن به صورت رسمی در تهران برپا شده بود.

وی با اشاره به رقابت‌های بین‌المللی دوچرخه‌سواری تریال افزود: این دوره از رقابت‌ها برای نخستین‌بار است که در ایران و آسیا برپا می‌شود و در این دوره از مسابقات به طور قطع شش نفر از دوچرخه‌سواران ایرانی عناوین برتر را از آن خود می‌کنند.

رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه کرد: در رقابت‌های جام پارس تریال قزوین که دوچرخه‌سواران مطرح دنیا حضور دارند، دوچرخه‌سواران ایرانی باید پا به پای سایر دوچرخه‌سواران خارجی حرکت کنند و رتبه‌های خوبی را به دست آورند.

گفتنی است، نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی تریال از سلسله برنامه‌های «روز قزوین» بوده که در کنار توسعه این رشته ورزشی در سطح آسیا، به دنبال معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین به سایر نقاط دنیا است.

دوچرخه‌سواران برتر جهان در این مسابقات که با عنوان جام پارس تریال قزوین به مدت دو روز به میزبانی شهر قزوین برگزار می‌شود، هم‌اکنون در سرای سعد‌السلطنه این شهر در حال رقابت با یکدیگر هستند.

انتهای پیام/77003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول