اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

مسابقات کشوری جستجو و نجات هلال احمر تیم‌های برتر را شناخت

نهمین دوره مسابقات کشوری جستجو و نجات در ارتفاع و فضای معلق در بخش خواهران که در منطقه نمونه گردشگری درکش شهرستان مانه‌سملقان جریان داشت پس از دو روز رقابت استان‌ها با مشخص شدن تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات کشوری جستجو و نجات هلال احمر تیم‌های برتر را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیین اختتامیه این جشنواره که عصر امروز با حضور 155 امدادگر خواهر از 19 استان سطح کشور در محل اردوگاه این مسابقات برگزار شد، استان‌های فارس، ‌اصفهان و خراسان شمالی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

‌اعضای تیم اعضای تیم استان فارس را منصوره فروتن فرد، زکیه محمدی، فریده زارع گلیانی و محبوبه یار محمدی، تیم اصفهان را مریم سعیدیان، گلناز محمدیان، صفورا دارسنج و سیده سارا امیرسالاری و تیم خراسان شمالی را نیز طاهره ولی‌زاده، آزاده ولی‌زاده، ملیکا ولی‌زاده و سوسن روح بخش‌ تشکیل می‌دادند.

این رقابت‌های کشوری در بخش برادران نیز از اوایل تا اواسط هفته پیش در منطقه گردشگری درکش جریان داشت که با برتری تیم خراسان شمالی پایان یافت و استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و خراسان جنوبی پس از میزبان رقابت‌ها به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش فارس، مسابقات یاد شده از 11 شهریور به میزبانی خراسان شمالی و در دو بخش برادران و خواهران در منطقه گردشگری درکش از توابع شهرستان مانه سملقان در غرب استان آغاز شده بود.

انتهای پیام/63002/‌ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول