اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی در پیست فندقلو هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با داشتن پیست استاندارد فندقلو آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی، جهانی و آسیایی در رشته اسکی هستیم.

آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی در پیست فندقلو هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در جریان بازدید از پیست اسکی فندقلوی نمین که به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین انجام شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پیست اسکی فندوقلو ساختمان پیست اسکی این منطقه تعمیر و تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز ساختمان پیست اسکی فندوقلو مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: این مبلغ از طریق مشارکت فرماندار نمین و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تامین می‌شود.

پازاج گفت: پیش‌تر و با همکاری فدراسیون اسکی یک دستگاه بالابر برای این پیست خریداری و راه‌اندازی شده بود.

این مسئول عنوان کرد‌: در صورت تجهیز و تعمیر ساختمان، پیست فندقلو نسبت به برگزاری مسابقات در سطوح مختلف آماده و مهیا می‌شود.

عضو شورای برنامه‌ریزی استان بیان داشت: البته ما دستگاه بالابر را برای این پیست با منابع داخلی خریداری کردیم که امیدواریم با تعامل و تامین منابع اعتباری از سوی فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط و فدراسیون قادر باشیم بخش دیگری از تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای این پیست را خریداری کنیم.

پازاج از آمادگی میزبانی برای مسابقات بین‌المللی جهانی و آسیایی در پیست فندقلو خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اقلیم منطقه می‌توان از پیست دو منظوره استفاده کرد که هم مسابقات اسکی روی چمن و هم برف و یخ در آن انجام شود.

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتظار داریم با تعامل و همکاری مسئولان و کمک‌های بخش خصوصی وحامیان مالی در یک فرصت مناسب و استثنایی بتوانیم بخش عظیمی از ظرفیت‌های ورزشی منطقه را به شایستگی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/62003/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول