اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا خبر داد

معرفی نیازمندان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در بویین زهرا

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا گفت: نیازمندان این نهاد در این شهرستان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک معرفی می‌شوند.

معرفی نیازمندان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الله غلامی صبح امروز در جلسه ارائه گزارش تابستانه کمیته امداد بویین زهرا با اشاره به ادامه رایزنی‌ها برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان اظهار کرد: کارگروه توسعه و ساماندهی اشتغال روستایی شهرستان بویین زهرا طبق مشاغل ثبت‌نامی سال گذشته در سایت کمیته امداد نسبت به بررسی و معرفی افراد واجد‌ شرایط و زیرپوشش این نهاد به بانک‌های عامل بویین زهرا اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در یک ماه گذشته طرح مفتاح‌الجنه با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعات شهرستان بویین زهرا با بازدید از 500 خانواده زیرپوشش کمیته امداد برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا افزود: خیران بویین زهرایی در این بازدیدها کمک‌های خود را به مددجویان و ایتام اهدا کردند.

غلامی با اشاره به توزیع سبد‌های کالایی ویژه ماه مبارک رمضان برای ایتام و نیازمندان شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: دو هزار بسته سبد غذایی تاکنون بین نیازمندان ایتام در شهر‌های ارداق، شال، دانسفهان و شهرستان بویین زهرا توزیع شده و در تیر ماه و مرداد ‌ماه سال جاری نیز در حدود 300 حامی در این شهرستان جذب شده است.

وی با اشاره به اجرای دو برنامه جشن رمضان اضافه کرد: همچنین هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) مرکز نیکوکاری شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر افتتاح شده و استقرار 300 مرکز نیکوکاری نیز تاکنون در سطح نقاط و استان‌های مختلف کشور پیش‌بینی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا با اشاره به جمع‌آوری فطریه در این شهرستان اضافه کرد: صندوق مشترک کمیته امداد در روز عید فطر در تمام مساجد فعال در زمینه برگزاری جشن‌های فطر استقرار یافت و پایگاه‌های این نهاد در معابر و میدان‌های شهری این شهرستان به جمع‌آوری فطریه‌ها پرداختند.

غلامی با بیان اینکه هسته‌های مردمی کمیته امداد در نواحی روستایی شهرستان بویین زهرا کار جمع‌آوری فطریه‌های ماه مبارک رمضان را انجام دادند، افزود: همچنین در شب‌های قدر ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ایتام در این شهرستان انجام شده است.

وی از برپایی اطعام‌های افطاری شهری و روستایی در شهرستان بویین زهرا خبر داد و گفت: 15 هزار نفر در ایام ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد این شهرستان اطعام شدند و نیز هسته‌های مردمی در روستاها با همکاری کمیته امداد اقدام به برپایی سفر‌های افطاری کردند.

انتهای پیام/77005/ل/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول