اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلگان خبر داد

بهره‌مندی بیش از 10 هزار مددجو در دلگان از خدمات کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلگان گفت: در حال حاضر 10 هزار و 526 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان دلگان قرار دارند.

بهره‌مندی بیش از 10 هزار مددجو در دلگان از خدمات کمیته امداد

به گزارش  خبرگزاری فارس از  زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و  بلوچستان، عبدالرحمن اظهار داشت: کمیته امداد نهادی است که با درایت امام خمینی و به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند تاسیس شد.

این مسئول با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در جوامع بشری افزود: علیرغم این پیشرفت‌ها هنوز هم خانواده‌هایی هستند که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی با موضوع فقر درگیر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلگان در ادامه به ارائه گزارشی از آمار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دلگان پرداخت و گفت: در حال حاضر 10 هزار و 526 مددجو زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دلگان شامل افراد مختلفی هستند، افزود: برخی از مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل فقدان سرپرست، از کارافتادگی سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست یا استیصال و درماندگی برحسب نوع نیازمندی، زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

بزمانی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد دلگان در قالب طرح شهید رجایی را نیز از دیگر گروه‌های تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و افزود: طرح شهیدرجایی، طرحی است که به موجب آن سالمندان روستایی و عشایری نیازمند و عائله تحت تکفل آنها زیرپوشش خدمات حمایتی امداد قرار گرفته‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد دلگان در طول سال جاری و در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت پرداخت و گفت: در پنج ماه سال جاری مبلغ 8 میلیارد و 444 میلیون و 150 هزار ریال مستمری به خانوارهای مددجوی دلگانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول