اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه گذشته به دست آمد

درآمد 22 میلیاردی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از محل کمک‌های مردمی

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 5 ماه گذشته سال‌جاری، 22 میلیارد و 299 میلیون و 285 هزار ریال از محل صندوق‌های صدقات و دیگر کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری شده است.

درآمد 22 میلیاردی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از محل کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی توسعه، جلب و همگانی شدن مشارکت‌های مردمی جهت کمک به نیازمندان تحت حمایت این نهاد است.

وی با اشاره به این که رفع فقر و محرومیت باید با کمک افراد خیر و نیکوکار متمکن صورت پذیرد، ادامه داد: مسئولان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی بر این باور هستند که همگان تلاش کنند تا مشکلات و نیازمندی‌های افراد بی‌بضاعت و نیازمند با کمک خیرین و متمکنین برطرف شود. 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اهداف طرح توسعه مشارکت‌های مردمی را ترویج و تقویت حس همدلی و نوعدوستی در بین مردم عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی به عنوان پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا عمل می‌کند و تمام تلاش این نهاد مردمی رفع مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقات جمع‌آوری می‌شود که در این زمینه 84 هزار و 970 صندوق کوچک بین خانواده‌ها و یک‌هزار و 846 صندوق متوسط و بزرگ در مغازه‌ها و میادین شهرهای استان نصب شده‌ است.

جلال‌فرد با اشاره به این‌که 27 نیروی تخلیه‌گر صندوق، عملیات مربوط به صندوق‌های صدقات را انجام می‌دهند، اظهار داشت: در پنج ماه گذشته سال‌جاری، 22 میلیارد و 299 میلیون و 285 هزار ریال از محل صندوق‌های صدقات و دیگر کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش یافته است.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه به مددجویان، تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، هزینه‌های درمانی و همچنین موردی ابن‌سبیل را از موارد مصرف صدقات عنوان کرد.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول