اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

انجام 18 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از انجام 18 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

انجام 18 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، رمضان پودینه اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انحراف طرح‌های اشتغال اجرا شده و همچنین پایدار سازی آنها کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بهره‌گیری از ظرفیت 45 ناظر فنی کار نظارت بر طرح‌های اشتغال را در استان انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: این نظارت شامل تمام فرآیند اجرای طرح شامل قبل، حین و پس از اجرای طرح انجام می‌شود، تا اهداف مورد نظر به نحو شایسته تامین شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در 5 ماهه امسال 18 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی صورت گرفته است، افزود: در راستای نظارت بر این طرح‌ها بیش از 2 میلیارد و 166 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 140 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد طرح‌های اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: ناظران به صورت دوره‌ای بر اجرای این طرح‌ها نظارت می‌کنند.

پودینه تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزایی مذکور در رشته‌های کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی و طرح‌های خدماتی بوده در حال اجرا است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول