اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت:

باید تمام مردم برای آبادانی جیرفت بکوشند/ به انتقادها نیاز دارم

شهردار جیرفت گفت: باید تمام مردم به سهم خود در راستای آبادانی و توسعه شهر جیرفت بکوشند تا زمینه پیشرفت روزافزون آن را فراهم آورند.

باید تمام مردم برای آبادانی جیرفت بکوشند/ به انتقادها نیاز دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امان‌الله مختاری بعد از ظهر امروز در دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: طی سه ماه اخیر تلاش کردم تنها کارهای سطحی و زودبازده انجام دهم تا در صورت اینکه از این سمت کنار رفتم، برای شهردار بعدی مشکلی در زمینه ادامه پروژه‌ها به وجود نیاورم.

وی افزود: با توجه به توصیه امام حسین (ع) برای باز کردن گره از کار و مشکلات مردم تمام تلاش خود را می‌کنم تا در دوره جدید کارهایی را انجام دهم که در خور شأن مردم شهر دارالولایه باشد.

مختاری تصریح کرد: به تمام موافقان و مخالفان خود و همچنین کسانی که بر پایه انتقام و یا دلسوزی از من انتقاد کرده، مدیون هستم و به انتقادهای آنان نیاز دارم تا با استفاده از راهکارهای ارائه شده در کار خود موفق شوم.

وی ابراز داشت: بر همین اساس در آینده‌ای نه‌چندان دور با طرح این پرسش عمومی از شهروندان جیرفتی که «اگر شما شهردار بودید، چه می‌کردید»، تلاش می‌کنیم تا به برنامه‌های شهرداری جهت ببخشیم و بهترین طرح‌ها را در شهر اجرا کنیم.

مختاری با بیان اینکه می‌طلبد، مخالفان به احترام کسانی که من را انتخاب کرده، سکوت کنند و از کارشکنی و سنگ‌اندازی بپرهیزند، عنوان کرد: باید تمام مردم به سهم خود در راستای آبادانی و توسعه شهر بکوشند تا زمینه پیشرفت روزافزون آن را فراهم آورند.

شهردار جیرفت با آرزوی موفقیت برای همه دولتمردان گفت: امیدواریم که مملکت ایران اسلامی مانند گذشته سرافراز باشد و تحریم‌ها علیه آن بی‌اثر شود تا به رشد و بالندگی که در خور شأن آن است، برسد تا مشکلات موجود کشور برطرف شود.

مختاری، مهم‌ترین ویژگی یک خبرنگار را انتقادپذیر بودن وی خواند و بیان داشت: یک خبرنگار متعهد باید تناسب با شرایط و مصالح زمانی و مکانی در انتشار اخبار بکوشد و تلاش کند تا با اطلاع‌رسانی صحیح مشکلات مردم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز مظلوم قلم‌ها، یادها و زبان‌ها بوده، شهدا و خانواده آنان است، خاطر نشان کرد: همچنین اگر امروز این امنیت و آرامش در کشور ما وجود دارد، مدیون جانفشانی و دلاوری‌های این غیورمردان است.

به گزارش فارس، خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان به پاس خدمات ارزنده شهردار جیرفت و تبریک به وی به دلیل انتخاب مجدد با اکثریت مطلق آرا در سمت شهردار و همچنین تعامل و همکاری بسیار خوب و مطلوب با این خبرگزاری از وی تقدیر کردند.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول