اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

برچیدن جناح بازی‌ سیاسی از شهرداری آبادان/تسریع در آبادانی مناطق محروم

شهردار آبادان با اشاره به اینکه برخی‌ها شهرداری را حیاط خلوتی برای گروها و جناح می‌خواهند گفت: در طول مدت خدمت خود با هرگونه جناح بازی‌های سیاسی در شهرداری آبادان برخورد شد.

برچیدن جناح بازی‌ سیاسی از شهرداری آبادان/تسریع در آبادانی مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود رضا شیرازی عصر امروز در جلسه ارائه برنامه‌های گزینه‌های شهرداری آبادان، در جمع اعضای شورای شهر چهارم این شهر و خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی سریع به مناطق محروم آبادان در اولویت کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی بازارچه‌های هفتگی و محلی از برنامه‌های ما بوده و خواهد بود که قصد داریم در اسرع وقت آن‌ها را از حالت کنونی خارج کنیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: پل مکانیزه روبروی دانشگاه آزاد آبادان به دلیل گرانی ناگهانی ارز به حالت تعلیق در آمد و سعی شد هزینه‌های این پل عابر پیاده صرف پل کابلی امام رضا (ع) شود.

شیرازی در خصوص عدم جابجایی و نقل مکان بازارچه ایستگاه هفت به مکان جدید خود عنوان کرد: این بازارچه نیاز به اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان دارد که از توان این شهرداری خارج است و باید برای این مورد اعتباری تخصیص داده شود تا شهرداری آبادان بتواند این بازارچه را تملک کند.

وی افزود: برای جاده ساحلی آبادان حدود 80 تملک صورت گرفت که مورد تایید استان بود و افتخار داشتیم 850 متر جاده ساحلی در سالیان گذشته را به 4 کیلومتر برسانیم.

شهردار آبادان ابراز داشت: برای آب‌های سطحی در فصل باران نیز برنامه‌های مناسبی در نظر داریم و قصد داریم ایستگاه پمپاژ دفع آب‌های سطحی در آبادان و در منطقه ذوالفقاری راه‌اندازی کنیم.

شیرازی در خصوص مدارک تحصیلی برخی مسئولان شهرداری آبادان اظهار کرد: تمام مدیران شهرداری آبادان حداقل مدرک لیسانس را در اختیار دارند و بزودی مدارک آن‌ها را نیز رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها شهرداری آبادان را حیاط خلوتی برای گروها و جناح می‌خواهند افزود: در طول مدت خدمت خود سعی در بر چیدن این جناح بازی‌های سیاسی از شهرداری آبادان داشتم.

شهردار آبادان در خصوص هزینه‌های تبلیغاتی که در سطح شهر از سوی این ارگان انجام می‌شود گفت: در قانون بودجه شهرداری آبادان حدود 600 میلیون تومان اعتبار برای کارهای تبلیغاتی و فرهنگی صرف شده است که هزینه شهرداری آبادان فراتر از 400 میلیون تومان نرفت.

شیرازی ادامه داد: آسفالت مناطق محروم در حال بهسازی است که ادارات گاز و آبفا اگر زیر ساخت‌های خود را در این مناطق بهبود ببخشند شهرداری نیز در خصوص آسفالت این معابر اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص منازل شرکتی این شهر و صدور مجوز ساخت برای آن‌ها گفت: تاکنون این منازل در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان بود که با برداشتن تابلو میراث فرهنگی از این منازل، صدور مجوز توسط شهرداری آبادان صورت می‌پذیرد.

شهردار آبادان استفاده از خودروهای دولتی را کذب محض خواند و گفت: شهرداری آبادان خودروی چندانی در اختیار ندارد و اندک خودروهای این اداره نیز تحت مراقبت شدید حراست هستند و اکثر خودروها نیز طرف قرارداد این شهرداری هستند که در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرند

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای آغاز فصل مدارس، معضل بیمه اتوبوس‌ها رفع شده و کولرهایی هم که در برخی اتوبوس‌ها خاموش بوده‌اند ناشی از خرابی بوده که در حال رفع آن هستیم.

انتهای پیام/72013/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول