اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز:

پروسه خدمات اداری شهرداری کاهش می‌یابد

سرپرست شهرداری تبریز گفت: با حذف برخی مراحل و بروکراسی زاید، به زودی پروسه خدمات اداری در مجموعه شهرداری کاهش می‌یابد.

پروسه خدمات اداری شهرداری کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری اظهار کرد: با توجه به اینکه روند ارایه خدمات اداری به ویژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و دیگر خدمات مرتبط به شهروندان بعضا طولانی است و این امر موجبات نارضایتی عمومی از مجموعه شهرداری را فراهم می‌کند، مدیریت فعلی شهرداری به دنبال آن است تا با حذف برخی مراحل و بروکراسی‌های زاید، پروسه خدمات اداری خود را کاهش داده و با کوتاه کردن مسیر دستیابی مردم به این خدمات، گامی بلند در راستای تسریع امور، تسهیل خدمات‌رسانی و در نهایت ارتقای سطح رضایتمندی عمومی از شهرداری بردارد.

سرپرست شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه مقدمات تحقق این امر پیش از این در مجموعه شهرداری نهادینه شده بود، از تلاش خود و دیگر مدیران ارشد شهرداری برای کاهش این روند در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد این خدمت جدید بتواند زمینه را برای کاهش و حذف فاصله و افزایش اعتماد عمومی به شهرداری فراهم کند.

اکبری در عین حال اعلام کرد طی روزهای آینده جزئیات مروبط به پروسه کاهش بروکراسی اداری در خدمات‌رسانی شهرداری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول