اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اهواز:

انتخاب شهردار نباید در خانه صورت می‌گرفت / منتقد اصلی کتانباف هستم

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: انتخاب شهردار نباید در خانه انجام می‌شد بلکه می‌توانستید این کار را در صحن علنی شورا انجام دهید.

انتخاب شهردار نباید در خانه صورت می‌گرفت / منتقد اصلی کتانباف هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالیپور در جلسه تودیع و معارفه شهردار و سرپرست شهرداری اهواز که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: آیا برای انتخاب مدیر یک مجموعه عریض و طویل مانند شهرداری نیاز به استفاده از مشاور و گرفتن برنامه نیست؟

وی ادامه داد: انتخاب شهردار نباید در خانه انجام می‌شد بلکه می‌توانستید اینکار را در صحن علنی شورا و بدون هیچ حرف و حدیثی انجام دهید.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: شما بدون گرفتن هیچ برنامه‌ای از گزینه‌های شهرداری به انتخاب شهردار اقدام کردید، این انتخاب براساس چه معیاری صورت گرفته است؟

وی با بیان اینکه من منتقد اصلی کتانباف هستم گفت: انتقاد باید منصفانه باشد و براساس امکانات و شرایط از فرد مورد نظر انتقاد کرد.

عالیپور اضافه کرد: شما 27 ماه خدمت کتانباف را نادیده گرفتید و بدون اینکه به وی اجازه دهید عملکردهای و برنامه‌های خود را ارائه دهد دست به انتخاب شهردار زدید.

وی عنوان کرد: حداقل در همین ابتدای کار اجازه می‌دادید شعار برنامه محوری شورا ثابت شود و بعد به صورت سوری شهردار انتخاب می‌کردید.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول