اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان خبر داد

معرفی تیم منتخب بیلیارد شهرداری همدان

مدیر بهره‌بردار مجموعه تفریحی ورزشی شهدای شهرداری از معرفی و شناسایی برترین‌های بیلیارد این سازمان برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد.

معرفی تیم منتخب بیلیارد شهرداری همدان

عادل رکن‌شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: دور سوم و پایانی مسابقات انتخابی مسابقات بیلیارد در بخش اسنوکر برگزار شد و در پایان تیم منتخب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: در این سه دور مسابقه بیش از 64 بیلیاردباز با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت پنج نفر که در رنکینگ امتیازی موفق شدند عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشند به عنوان تیم منتخب شهرداری همدان شناسایی شدند.

مدیر بهره‌بردار مجموعه تفریحی ورزشی شهدای شهرداری یادآور شد: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد به طوری که با استفاده از میزهای اسنوکر شندر مدل پرین که مسابقات جهانی بر روی آن انجام می‌شود بر بالا رفتن سطح فنی و رقابتی این بازی‌ها افزوده بود.

به گفته وی در پایان سه دور مسابقه نزدیک و فشرده محمداحسان محبیان با 63 امتیاز، علی مظفری با 56 امتیاز، وحید احمدی با 36 امتیاز، میثاق شریفی با 35 امتیاز و حمید باب‌الحوائجی با 34 امتیاز موفق شدند به عنوان پنج نفر برتر معرفی شدند.

رکن‌شریفی در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از پنج دوره مسابقه از ابتدای سال به میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی شهدای شهرداری در رشته بیلیارد و استقبال خوب ورزشکاران همدانی خاطرنشان کرد: در هفته مهرماه با هماهنگی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یک دوره مسابقه آزاد بیلیارد و چندجانبه با حضور بازیکنان تیم ملی کشور برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شرایط بسیار ایده‌آل و مطلوبی که در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری فراهم شده و همچنین وجود میز استاندار باعث شده تا بازیکنان طراز اول کشور در هر مسابقه که همدان میزبان است با اشتیاق خوبی حضور داشته باشند و این آورده مناسبی برای ورزش همدان است.

مجموعه تفریحی ورزشی شهدای شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد.

این مجموعه با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی برای فعالیت آقایان و بانوان به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول