اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کلاهبردار 3 میلیارد ریالی دفتر پیشخوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کلاهبردار 3 میلیارد و 250 میلیون ریالی دفتر پیشخوان دستگیر شد.

کلاهبردار 3 میلیارد ریالی دفتر پیشخوان دستگیر شد

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مردی که با اجاره دفتر پیشخوان کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به این‌که چند روز پیش ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی از یک کلاهبرداری حرفه‌ای مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، تصریح کرد: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند متهمی به نام «ع ـ ش» با نقشه قبلی اقدام به اجاره یک واحد پیشخوان کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: این متهم با اخذ چند کارت عابر بانک وجوه دریافتی را از طریق پیشخوان برداشته و اقدام به خرید طلاجات، ارز، املاک و ... کرده و متواری شده است.

وی مبلغ کلاهبرداری شده را در مجموع سه میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این متهم از شهرستان زنجان به کرج متواری شده و در آنجا اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید املاک کرده است.

صالحی با اشاره به این‌که ماموران پس از 40 روز کار اطلاعاتی توانستند محل اختفای متهم را در شهرستان کرج شناسایی کنند، گفت: متهم با هماهنگی مراجع قضایی و اخذ نیابت قضایی دستگیر و پس از انتقال به زنجان روانه زندان شد.

انتهای پیام/73008/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول