اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 80 فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 9 سارق و کشف 80 فقره انواع سرقت در سه روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف 80 فقره سرقت در قزوین

محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با تحقیقات خود موفق شدند یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی خود نیز به ارتکاب 19 مورد سرقت داخل خودرو و لوازم آن معترف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین با دستگیری یک سارق از سوی مأموران کلانتری 11 قزوین 20 مورد سرقت قطعات خودرو در این شهرستان کشف شد.

میرحیدری اضافه کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری یک سارق داخل خودرو پنج مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف چهار مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره را از دیگر اقدامات مأموران کلانتری 13 قزوین نام برد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: همچنین با تلاش مأموران پلیس آگاهی قزوین یک سارق اماکن خصوصی دستگیر و شش مورد از این نوع سرقت درج شد.

میرحیدری ابراز کرد: در شهرستان البرز نیز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با دستگیری یک سارق چهار فقره سرقت موتورسیکلت را در این شهرستان کشف کردند.

وی ادامه داد: در اقدام دیگری نیز با دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان پنج مورد سرقت از انباری‌های منازل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق سابقه‌دار موفق شدند پنج مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره را در این شهرستان کشف کنند.

میرحیدری دستگیری یک سارق سیم برق از سوی مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا و کشف 12 مورد سرقت کابل و سیم را در این شهرستان از دیگر اقدامات پلیس در سه روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول