اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نکا خبر داد

دستگیری 12 توزیع‌کننده مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: با اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی 12 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شرق مازندران در شهرستان نکا دستگیر شدند.

دستگیری 12 توزیع‌کننده مواد مخدر در مازندران

اسماعیل فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: از بین دستگیرشدگان که 12 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر بودند یک نفر آن زن بوده است.

وی افزود: از این متهمان دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری، یک قبضه سلاح شکاری و نیز مقدار یک کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد که تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

فتحی خاطرنشان کرد : این طرح همزمان در سراسر استان آغاز شده است و با شدت هرچه تمام در آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان نکا تداوم دارد، یادآور شد: در این طرح مأموران نیروی انتظامی با حضور در مراکز آلوده اقدام به پاکسازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی نکا اذعان داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی موجب ایجاد آرامش و امنیت در جامعه شده و از ناهنجاری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

فتحی ادامه داد: پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و با تمام توان برای دستگیری عوامل ناامن‌کننده در جامعه و افزایش امنیت تلاش می‌کند.

وی از مردم خواست با پلیس خدمت‏گذار بیشتر همکاری داشته باشند و افزود: مادامی که مردم به پلیس اعتماد کنند و خود، پلیس محله، خیابان و کوچه خود باشند می‌توانیم به انجام این طرح امید بیشتری داشته باشیم و در ارائه خدمات بیشتر به جامعه تلاش کنیم.

فتحی گفت: در شرایطی که امنیت اخلاقی در جامعه حکمفرما باشد، امنیت فردی و اجتماعی نیز در جامعه جاری خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: مأموران انتظامی باید با برخورد جدی با هنجارشکنان اخلاقی، فردی و اجتماعی امنیت را تأمین کرده و اجازه ندهند به آرامش، آسایش و امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/86002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول