اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد

متهم به اغفال دختر جوان در مازندران دستگیر شد/ ثبت اخاذی 400 میلیونی ریالی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به اغفال دختر جوان و اخاذی 400 میلیون ریالی خبر داد.

متهم به اغفال دختر جوان در مازندران دستگیر شد/ ثبت اخاذی 400 میلیونی ریالی

احمدرضا رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای مازندران مبنی بر اغفال و اخاذی از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکی دریافتند در پی آشنایی دختر شاکی با مردی ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهانی تلفنی و پیامکی دختر جوان با این مرد شیطان‌صفت متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصی این دختر، با تهدید و ارعاب طی چند مرحله اقدام به اخاذی 40 میلیون تومانی کرد.

رئیس پلیس فتای مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذی را به همراه همدستش که اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند شناسایی کنند.

رستمی در ادامه از هماهنگی با مرجع قضایی و دستگیری متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات اولیه ابتدا منکر ادعای شاکی شده اما با توجه به دلایل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رستمی اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی و با قرار 100 میلیون تومان روانه زندان شدند.

رئیس پلیس فتای مازندران خطاب به جوانان توصیه کرد: والدین نزدیک‌ترین و مهم‌ترین دوست برای فرزندان جوان و نوجوان خود هستند پس با فرزندان خود طوری ارتباط برقرار کنید که در مواقع حساس شما را مهم‌ترین دوست خود بدانند.

وی همچنین افزود: جوانان و نوجوانان نیز باید بدانند که پدر و مادر بهترین دوست شما هستند و در صورت وقوع اتفاقات و حوادث ناراحت کننده در فضای مجازی و حقیقی مشکلات خود را با آنان در میان بگذارید.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول