اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

دستگیری سارقان داخل خودرو در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان درون خودرو و کشف بیش از 60 سرقت از آنان در شهرستان شیراز خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت درون خودرو از جمله سرقت کیف پول، طلاجات و گوشی تلفن همراه از درون خودرو در محدوده دارالرحمه شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارقان در زمانی که شهروندان برای شرکت در مراسم ختم بستگان خود، خودرو را پارک کرده و به دارالرحمه شیراز می‌رفتند از درون خودروی آنان کیف حاوی طلاجات، گوشی تلفن همراه و وجه نقد را به سرقت می‌بردند.

حیدری اضافه کرد: در این مورد ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس محل مورد نظر یکی از سارقان را شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: در بازرسی بدنی از فرد دستگیر شده یک گوشی تلفن همراه، یک ساعت مچی و یک انگشتر نقره سرقتی که همگی متعلق به مالباختگان بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته از سارق بیش از 60 سرقت درون خودرو شامل کیف حاوی طلاجات، وجه نقد، گوشی تلفن همراه کشف شد.

حیدری افزود: سارق در تحقیقات عنوان کرد که با همدستی افرادی با شکستن شیشه خودروها؛ کیف‌های درون خودرو را به سرقت برده و با مراجعه به چند مغازه در سطح شهر اموال مسروقه را به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه در چند عملیات پلیسی دو نفر از همدستان سارق شناسایی و دستگیر شدند؛ گفت: صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و سه نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یک نفر دیگر از سارقان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول