اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد قشم

انرژی و صنعت مهمترین گفتمان دولت یازدهم در قشم است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نفت، گاز، انرژی و صنعت از مهمترین رویکردها و گفتمان دولت تدبیر و امید در قشم با هدف ارتقای جایگاه اقتصادی کشور است.

انرژی و صنعت مهمترین گفتمان دولت یازدهم در قشم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور با بیان این مطلب گفت: منطقه آزاد قشم با داشتن پتانسیل‌های فراوان در حوزه نفت، گاز و نیز صنعت گردشگری می‌تواند نقش تاثیرگذاری در برنامه گفتمانی دولت یازدهم داشته باشد.

وی افزود: میادین بزرگ نفت و گاز موجود در قشم منبع ارزشمندی برای فعالیت‌های کلان اقتصادی است و سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین و مقررات ویژه مناطق آزاد آماده جذب سرمایه گذاران در حوزه‌های مورد نظر دولت در این منطقه است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت توسعه صنعت در منطقه آزاد قشم، همچنین از امکاناتی نظیر فرودگاه بین‌المللی قشم، اسکله کاوه، بزرگراه خلیج فارس، همجواری قشم با آبهای بین المللی و نزدیکی این منطقه به کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان مزایای مهم سرمایه گذاری در قشم نام برد.

حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت بخش خصوصی در این منطقه با ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه ریلی و جاده‌ای، آب و برق و انرژی و نیز واگذاری زمین ارزان قیمت در کنار نیروی ارزان کار و فراهم شدن ارتباط جزیره قشم با سرزمین اصلی با تکمیل پروژه ملی پل خلیج فارس نیز از موضوعاتی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از آن به عنوان امتیازات سرمایه گذاری در قشم یاد کرد.

وی ادامه داد: اشتغال از مسائل مهم مردم جزیره قشم است و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف به ویژه طرح‌هایی نظیر پل خلیج فارس، صنایع نفت و گاز، فولاد، ذوب فلزات و توسعه صنایع مرتبط با انرژی نقش تاثیرگذاری در جذب جوانان جویای کار در این منطقه خواهد داشت.

حیدری‌پور با تاکید بر اهمیت بالا بردن سطح علمی جوانان جزیره قشم تصریح کرد: برای نقش آفرینی در تحولات جزیره قشم به افراد با سواد دارای تجربه بالا نیاز داریم و مردم قشم باید برای تحولات آتی تلاش خود را دو چندان کنند.

وی همچنین از رسانه‌ها به عنوان رکن مهم ارتباط بین مردم و مسئولان نام برد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: کار حرفه‌ای در حوزه خبر نقشی تاثیرگذار در تحولات کلان اقتصادی این منطقه دارد و می‌توان از آن در جذب سرمایه گذاران استفاده کرد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول