اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت

آغاز افتتاح پروژه‌های هفته دولت در قشم

همزمان با هفته دولت افتتاح 16 پروژه عمرانی در قشم با حضور استاندار هرمزگان و مقامات محلی این شهرستان دقایقی پیش آغاز شد.

آغاز افتتاح پروژه‌های هفته دولت در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، بهره‌برداری از سالن ورزشی رمچاه شهرستان قشم از جمله نخستین پروژه‌ای بود که توسط استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این سالن ورزشی با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

از 16 پروژه‌ای که امروز در قشم به بهره‌برداری می‌رسد، شش پروژه مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، سه پروژه مربوط به شرکت گاز ، سه پروژه مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی کشور، دو پروژه مربوط به اداره کل نوسازی مدارس استان، یک پروژه مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان و یک پروژه نیز مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم است.

پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در شهرستان قشم شامل 46 دستگاه پست هوایی، هشت دستگاه پست زمینی، چهار هزار و527 متر شبکه فشار ضعیف زمینی، دوهزار و 940 متر شبکه فشار ضعیف هوایی، سه هزار و 366 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 590 متر شبکه فشار متوسط زمینی با مجموع اعتبار 25 میلیارد و 223 میلیون ریال است.

پروژه‌های شرکت گاز هرمزگان نیز در این شهرستان شامل گازرسانی به کارخانه سیمان قشم، گازرسانی به نیروگاه و آب شیرین کن مپنا و گازرسانی به شهرک‌های صنعتی طولا و سوزا با مجموع اعتباری افزون بر 215 میلیارد و 847 میلیون ریال است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

دو پروژه نیز از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان شامل احداث هنرستان 10 کلاسه سوپرپایپ و دبستان پنج کلاسه روستای گوران با مجموع اعتباری افزون بر 16میلیارد و 800 میلیون ریال است که توسط استاندار هرمزگان به بهره‌ّبرداری می‌رسد.

ˈسالاریˈ یادآور شد: پروژه احداث سالن چندمنظوره روستای رمچاه با چهارمیلیارد و 200میلیون ریال اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و پروژه احداث سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز با 13میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در قشم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول