اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم و یازدهم مهر ماه امسال

300 چهارمحالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیرکل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: 300 نفر از مردم این استان در روزهای دهم و یازدهم مهر ماه سال جاری به حج تمتع اعزام خواهند شد.

300 چهارمحالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یوسف آقابزرگی صبح امروز در دیدار کارکنان و کارگزاران سازمان حج و زیارت این استان با استاندار چهارمحال و بختیاری و به مناسبت گرامیداشت هفته حج در استانداری اظهار کرد: خدمت به زائران و مشتاقان دیدار خانه حق افتخار بزرگی است که خوشبختانه نصیب من و تمامی کارگزاران شده است و همه هم و غم ما خدمت بهتر و شایسته‌تر به مردم شریف استان است.

وی از اعزام زائران حج تمتع در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به کاهش میزان اعزام حج تمتع در سال جاری حدود 300 نفر از مردم استان به زیارت خانه مشرف خواهند شد.

وی افزود: زائران بیت الله الحرام در قالب 3 کاروان در روزهای دهم و یازدهم مهر ماه سال جاری از طریق فرودگاه اصفهان به مکه اعزام خواهند شد.

آقابزرگی با بیان اینکه هر 3 کاروان مدینه اول است خاطرنشان کرد: مسافران حرم امن الهی یازدهم آبان ماه سال جاری نیز به چهارمحال و بختیاری باز خواهند گشت.

مدیرکل سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از وجود سهمیه اعزام 3 هزار و 200 نفر به سفر حج عمره خبر داد و اذعان داشت: اعزام این تعداد در قالب 25 کاروان زیارتی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اعزام کاروان به عتبات عالیات  ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز 3 هزار زائر در قالب 75 کاروان  به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول