اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام 880 نفر ‌از سیستان و بلوچستان ‌به حج تمتع‌‌

استاندار سیستان و بلوچستان از اعزام 880 نفر زائر از استان به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

اعزام 880 نفر ‌از سیستان و بلوچستان ‌به حج تمتع‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس، حاتم ناروئی شامگاه امروز در دیدار با مدیران دفاتر حج و زیارت استان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: امسال افراد اعزامی به حج تمتع در قالب هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی ‌بر رعایت نظم و انضباط توسط حجاج در زمان اعمال مناسک حج تاکید کرد و گفت: فرهنگ مردم استان باید الگو برای سایر مردمان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان مکان اسکان زائران در مکه و مدینه را برای انجام مناسک حج مهم ارزیابی کرد و افزود: حجاج نباید بیشتر وقت خود را در طی کردن مسیر برای رسیدن به محل های تعیین شده تلف کنند، از این رو سعی شود محل اسکان زائران نزدیک به اماکن متبرکه انتخاب شود.

وی خواستار توجه ویژه به انتخاب افراد خدمه در کاروان‌ها شد و تصریح کرد: افرادی که به عنوان خدمه در کاروان‌ها انتخاب می‌شوند باید در تمامی زمینه‌ها مراقب حجاج باشند تا دچار عمل اشتباه نشوند زیرا ذره‌ای غفلت گاهی اوقات جبران‌ناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول