اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

اعزام 11 پزشک به همراه کاروان‌های اعزامی حج تمتع آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از انجام اقدامات لازم برای اعزام 11 پزشک برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران خانه خدا در جریان حج تمتع سال جاری خبر داد.

اعزام 11 پزشک به همراه کاروان‌های اعزامی حج تمتع آذربایجان غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام حج تمتع و انجام مقدمات لازم به منظور کسب آمادگی حجاج برای اعزام به بیت‌الله‌الحرام، زیارت قبر نبی‌ اکرم(ص) و ائمه بقیع علیهم‌السلام، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اقدامات لازم را برای اعزام پزشکان همراه کاروان‌های اعزامی استان انجام داده است.

وی افزود: به منظور تأمین رفاه حال حجاج اعزامی استان و رفع نیازهای پزشکی و بهداشتی آنان در طول انجام این سفر معنوی 29 تا 36 روزه، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اقدام به اعزام 11 پزشک برای پوشش نیازهای پزشکی زائران اعزامی استان کرده است.

زینال‌پور تصریح کرد: این 11 نفر با ترکیب شش نفر به عنوان پزشک عمومی، سه پزشک متخصص و دو نفر به عنوان کارشناس آزمایشگاهی همراه کاروان‌های اعزامی حجاج استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آمادگی کامل کادر پزشکی اعزامی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به حجاج در طول این سفر خبر داد و افزود: با انجام معاینات پزشکی مربوطه و ارائه آموزش‌های لازم به حجاج، مقدمات لازم برای اعزام افراد مهیا شده است و مشکلی از این بابت در استان وجود ندارد.

زینال‌پور همچنین به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون حجاج توسط جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: به منظور مقابله با بیماری‌های احتمالی و انجام بی‌عیب و نقص مناسک حج تمتع، تزریق واکسن‌های موردنیاز به حجاج آغاز شده تا افراد در طول این سفر معنوی، با صحت و سلامت نسبت به انجام مناسک حج اقدام کنند.

انتهای پیام/61006/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول