اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بیکاری بزرگترین معضل کشور است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری بزرگترین معضل اجتماعی کشور است که آسیب‌های متعددی را در پی داشته است.

بیکاری بزرگترین معضل کشور است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تنفیذ دولت از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند تا همه مردم و مسئولان منتخب مردم را همراهی کرده و همکاری لازم را برای حل مشکلات کشور داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دولت را منتخب مردم عنوان کرد و گفت: حمایت و پشتییبانی از دولت از ضروریات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد نیازمند اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است، خاطرنشان کرد: حل مشکلات بیکاری، اقتصادی، روانی، تحریم‌ها  و مشکلات اجتماعی نیازمند همدلی مردم و مسئولان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بیکاری و طلاق از بزرگترین معضلات اجتماعی کشور است که باید دولت باید به‌ طور جدی پیگیر این موضوعات باشد.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی در کشور مغفول واقع شده است، گفت: بیکاری بزرگترین معضل اجتماعی کشور است که آسیب‌های متعددی را در پی داشته است.

وی افزود: دولت جدید باید اشتغالزایی را در اولویت اصلی فعالیت‌های خود قرار دهد و برای اجرای برنامه‌های تربیتی و آموزشی تلاش کند.

وی نبود آمارهای دقیق و موثق از معضلات اجتماعی را یکی از ضعف‌های موجود در کشور دانست و افزود:  آثار منفی آسیب‌های اجتماعی قابل جبران نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بهترین استراتژی را در کنار هم قرار گرفتن مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: رمز پیروزی، اقتدار و پشت سر گذاشتن دوران دفاع مقدس همین همدلی بوده است.

علیمردانی بیشترین توافق نمایندگان را دوخطه کردن راه‌آهن تهران به ترکیه اعلام کرد و افزود: نمایندگان شمال‌غرب همه تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرند.

وی بیکاری را یکی از مشکلات استان زنجان برشمرد و افزود: مشکلات بیکاری را نمی‌توان در زمان کوتاهی حل کرد.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول