اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان:

کیفیت‏‌بخشی دوره‏‌های مهارتی معضل بیکاری را کاهش می‏‌دهد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان بر کیفیت‏‌بخشی دوره‏‌های مهارتی و تطابق آنها با نیاز بازار کار تأکید کرد و گفت: کیفیت‌‏بخشی دوره‏‌های مهارتی معضل بیکاری را کاهش می‏‌دهد.

کیفیت‏‌بخشی دوره‏‌های مهارتی معضل بیکاری را کاهش می‏‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، ابراهیم محمودی در در بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای خواهران و برادران شهرستان دامغان ضمن بررسی عملکرد آموزشی مراکز خواهران و برادران شهرستان دامغان، به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این دو مرکز پرداخت.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دو مرکز در زمینه‏‌های مختلف نسبت به ماه‌‏های گذشته اظهار داشت: کیفیت‏‌بخشی دوره‏‌های آموزشی باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا، این اداره کل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان افزود: با توجه به معضل بیکاری در شهرستان دامغان، کیفیت‏‌بخشی دوره‏‌های مهارتی و تطابق آنها با نیاز بازار کار، نقش بسیار مؤثری در رفع یا کاهش این معضل خواهد داشت.

محمودی همچنین در جلسه شورای گسترش آموزشی این دو مرکز با ابراز رضایت از پیشرفت‏‌های آموزشی دو مرکز گفت: وجود ظرفیت‏های خاص در زمینه تولید انواع شیرینی‏‌جات و نیز تولید پسته، ما را ملزم به ارائه آموزش‏‌های مهارتی مطابق با این استعدادها می‏‌کند تا این منطقه بتواند با اتکای به نیروی انسانی ماهر و آموزش‏‌دیده بیش از پیش در این زمینه در سطح استان سمنان، کشور و حتی جهان، مطرح شود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه به منظور ساماندهی فضاهای اداری و آموزشی، ارزیابی کیفی از فضاهای موجود در هر دو مرکز به عمل آمد و نقاط ضعف و قوت مرکز نیز در جلسه نهایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در خاتمه این بازدیدها نیز کارکنان به ارائه نقطه نظرات و مشکلات خود در زمینه‏‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول