اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

صادرات 7 میلیون دلاری بخش تعاون در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 7 میلیون دلار در بخش تعاون این استان صادرات انجام شده است.

صادرات 7 میلیون دلاری بخش تعاون در چهارمحال و بختیاری

داوود شیونوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری هرساله در این اداره‌کل برنامه‌های مدون و دقیقی طراحی و اجرا می‌شود.

وی فعال سازی تعاونی‌های نیمه فعال و در دست اجرای این استان را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: در این صورت می‌توان از ظرفیت‌های بخش تعاون در پیشبرد اهداف کلان کشور استفاده کرد.

شیوندی تخصصی کردن آموزش‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل بیشتر آموزش‌های قابل ارائه عمومی بوده ولی ما سعی کردیم این روند را بهبود دهیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادرات بخش تعاون این استان ابراز کرد: تاکنون 7 میلیون دلار از این بخش صادرات صورت گرفته است.

وی از ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در بخش تعاون این استان خبر داد و تصریح کرد: تا به حال 2 هزار و 600 واحد مسکن تحویل داده شده است.

این مسئول ادامه داد: حدود 2 هزار واحد مسکن نیز آماده تحویل است و پیش بینی می‌شود تا آخر سال جاری 90 درصد واحدها به صاحبانشان تحویل داده شود.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول