اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه مطرح کرد

فعالیت 617 شرکت تعاونی در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: بیش از 600 شرکت تعاونی در بخش‌های مختلف خدماتی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان کهگیلویه فعالیت دارند.

فعالیت 617 شرکت تعاونی در شهرستان کهگیلویه

 یوسف پهناور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اهمیت شرکت‌های تعاونی اظهار داشت: در راستای توجه به مسئله تولید و حمایت از اقتصاد شرکت‌های تعاونی در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه سهم شرکت‌های تعاونی در توسعه اقتصاد را مهم ارزیابی کرد و افزود: شرکت‌های تعاونی از طریق ایجاد زمینه‌های سالم اقتصادی راه را برای سرمایه‌گذاری افراد هموار می‌کنند.

پهناور فرهنگ سرمایه‌گذاری را مهم تلقی کرد و گفت: اگر نحوه استفاده از سرمایه به افراد آموزش داده شود موانع توسعه اقتصادی رفع و سرمایه‌ها صرف فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد.

وی چارچوب فعایت‌های شرکت‌های تعاونی در سطح شهرستان را در حوزه خدماتی، صنعتی و کشاورزی عنوان و تصریح کرد: بیش از 617 شرکت تعاونی در شهرستان کهگیلویه فعالیت می‌کنند.

این مسئول بخش خدمات و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی را امرای روشن دانست و تصریح کرد: بخش خدمات به خاطر ارتباط با فرآیند تولید اولین بخش توسعه اقتصادی به حساب می‌آید.

پهناور تعداد تعاونی‌های خدماتی در شهرستان کهگیلویه را 274 مورد برشمرد و افزود: در شهرستان چرام تعداد 41 شرکت تعاونی در حوزه خدمات فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون کهگیلویه فعالیت 172 شرکت تعاونی در بخش صنعتی در شهرستان را متذکر شد و اذعان داشت: در شهرستان چرام و لنده به ترتیب 33 و 12 شرکت تعاونی در بخش صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

پهناور ادامه داد: در بخش کشاورزی شهرستان کهگیلویه 171 شرکت تعاونی فعال وجود دارد.

به گفته پهناور در شهرستان کهگیلویه 617 شرکت تعاونی در بخش‌های مختلف خدماتی، کشاورزی و صنعتی تشکیل شده است.

هم‌چنین در شهرستان‌ چرام تعداد 108 و در لنده 38 شرکت تعاونی در بخش‌های مذکور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول