اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 9 میلیارد ریال

ساختمان دادسرای نظام شهرستان‌های جنوبی کرمان افتتاح شد

ساختمان دادسرای نظام شهرستان‌های جنوبی کرمان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در جیرفت افتتاح شد.

ساختمان دادسرای نظام شهرستان‌های جنوبی کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علیرضا بیگ‌مرادی دادستان نظامی استان کرمان عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان دادسرای نظام شهرستان‌های جنوبی کرمان اظهار داشت: این ساختمان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال و زیربنای 800 متر مربع احداث شده است.

وی افزود: احداث این ساختمان از مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان بوده و با پیگیری‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان مراحل ساخت و تکمیل آن به پایان رسید.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت نیز بیان داشت: شهرستان جیرفت با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر از وسعت جغرافیایی حدود 12 هزار کیلومتر تشکیل شده است.

وی افزود: امنیت یکی از شاخصه‌های اصلی و مهم این شهرستان و جیرفت از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

غنچه‌پور تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه امنیت در شهرستان انجام گرفته و با توجه به اینکه اعضای شورای امنیت ملی در جیرفت حضور پیدا کردند مصوبات خوبی در زمینه پاکسازی مناطق آلوده، کشف مواد مخدر و دستگیری افراد شرور در منطقه صورت گرفت.

فرماندار جیرفت خاطر نشان کرد: سه پاسگاه مصوب داریم که هنوز در شهرستان مستقر نشده است و باید اقدامات اولیه در ارتباط با تشکیل آنها انجام گیرد.

وی بیان داشت: شهرستان جیرفت وطن دوم مقام معظم رهبری بوده و به شهر دارالولایه معروف است و از نظر اقتصادی یکی از شاخص‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول