اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صحبت‌های جالب احمدی‌بیغش در آئین کلنگ‌زنی

امیدوارم 4 سال آینده سد بش‌قارداش را خودم افتتاح کنم

استاندار خراسان شمالی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی بش‌قارداش گفت: امیدوارم چهار سال آینده سد بش‌قارداش را در همین مجموعه گردشگری افتتاح کنم.

امیدوارم 4 سال آینده سد بش‌قارداش را خودم افتتاح کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش ظهر امروز در آیین عملیات اجرایی سد بش‌قارداش، در حالی این سخنان را بیان کرد که با برخی خنده‌ها و لبخندهای معنادار حاضران در این مراسم مواجه شد.

وی در پاسخ به برخی زمزمه‌ها که نسبت به این اظهارات استاندار در این نشست به راه افتاده بود، گفت: این مطلبی که احمدی‌بیغش می‌گوید عین واقعیت است و خواهید دید.

احمدی‌بیغش همچنین به روایت یکی از مراجع در مورد حاشیه‌هایی که ممکن است برای مدیران خدمتگزار در حین فعالیت ایجاد شود اشاره کرد و  افزود: قطاری که با سرعت حرکت کرده، ‌با سنگ‌پرانی برخی مواجه است، لیکن قطاری که ایستا و بدون حرکت توقف کرده به طور حتم مزاحمان کاری ندارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از بداخلاقی عده‌ای ناراحت شد، گفت: ما همواره به عنوان خدمتگزار مردم، عادت کرده‌ایم که بدون منت در خدمت مردم باشیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه 14 ماه قبل به این استان آمدم اظهار کرد: مردم بهترین قضاوت‌کنندگان بوده و باید در مورد عملکردم داوری کنند.

وی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت استان را همدلی مسئولان عنوان کرد و افزود: باید سطح تعاملات دستگاه‌های مختلف برای توسعه خراسان شمالی تقویت شود.

* انتقاد از حضور نیافتن مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی در آیین کلنگ‌زنی سد 

استاندار خراسان شمالی همچنین از عدم حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان در آیین کلنگ‌زنی سد بش‌قارداش انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: باید میراث فرهنگی استان یک پای ثابت این‌گونه برنامه‌ها باشد.

احمدی بیغش با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به خراسان شمالی برای توسعه بخش گردشگری، بر فعالیت و تلاش بیشتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای تحقق منویات رهبری تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی بالاترین سرمایه استان را وجود شهدای بی‌شمار در این استان عنوان کرد.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه بیشتر دارالشهدای خراسان شمالی، اظهار کرد: اگر این منطقه در اصفهان و یا استانی دیگر بود، اکنون شهره کشور و یا جهانی شده بود.

احمدی‌بیغش گفت: این شهدا نه دانشگاهی و نه در حوزه علمیه بوده و صرفاً برای رضای خدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

* کم توقعی مهم‌ترین ویژگی مردم خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی همچنین مهم‌ترین ویژگی مردم این استان را کم‌توقعی عنوان کرد و گفت: این مهم از خوبی‌های مردم استان بوده که باید آن‌را قدر دانست.

وی در عین حال ظرفیت و خمیرمایه کاری در استان را بالا توصیف کرد و افزود: به همین خاطر می‌طلبد که مسئولان استان هر چه بیشتر کار و تلاش کنند تا این ظرفیت‌ها به بالفعل برسد.

احمدی‌بیغش همچنین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی، راه‌اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه و برخی از پروژه‌های زیربنایی در استان را برشمرد و گفت: همه این‌ها باعث توسعه هر چه بیشتر خراسان شمالی خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ج40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول