اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس صورت گرفت

افتتاح طرح‌های عمرانی در پاسارگاد

چند طرح عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، در شهرستان پاسارگاد به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح‌های عمرانی در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در سفر محسن اردکانی به شهرستان پاسارگاد جایگاه «سی. ان . جی» سعادت شهر در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 15 میلیون ریال توسط شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این سفر شرکت موادغذایی امید تولید‌کننده ترشیجات و شوریجات در رحیم‌آباد با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در 6 هکتار افتتاح شد.

این واحد تولیدی که دارای ظرفیت تولید 500 تن خیارشور و 500 تن شوریجات است در یک‌هزار و 200 متر مربع زیربنا ساخته شده و در فاز نخست 20 نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس همچنین طرح آب‌رسانی و تامین آب آشامیدنی مجموعه 9 روستا با اعتبار 9 هزار و 293 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

برای راه‌اندازی این طرح که از سال 88 عملیات احداث آن آغاز شده است، 6 کیلومتر لوله‌گذاری صورت گرفته و یک مخزن مادر به حجم 250 متر مکعب احداث شده است.

اردکانی همچنین مرغداری گوشتی 45 هزار قطعه‌ای شهرستان پاسارگاد در قوام‌آباد را با اعتبار 730 میلیون تومان افتتاح کرد.

همچنین در سفر وی به شهرستان پاسارگاد پروژه اجرای 21 کیلومتر بازیافت گرم آسفالت با اعتبار 15 میلیارد و 750 میلیون ریال و تابلو هشدار دیجیتالی با اعتبار یک‌میلیارد و 490 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس همچنین نمایندگی ایران خودرو در شهرستان پاسارگاد با اعتبار 12 هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول