اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

54 طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

همزمان با هفته تعاون و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری 54 طرح تعاونی در این استان افتتاح شد.

54 طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حوزه تعاون افراد عضو تعاونی‌ها باید منافع جمعی را در منافع فردی ارجعیت دهند و اگر چنین اقدامی صورت گیرد اولین قدم در مسیر کمال را برداشته‌اند.

وی افزود: در تعاون منابع اندک باعث جوشش اقتصادی می‌شوند و سرمایه انسانی به جای سرمایه مالی در اولویت قرار دارند.

وی از افتتاح 54  طرح تعاونی در هفته تعاون در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از مجموع این طرح‌ها 31 طرح در حوزه صنعت، 6 طرح در حوزه کشاورزی، 16 طرح خدماتی و یک طرح مسکن قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعتبار این طرح‌ها را 7 و نیم میلیون تومان برشمرد و خاطر نشان کرد: با ایجاد چنین طر‌های تعاونی در این استان زمینه اشتغال مستقیم برای 380 نفر فراهم شده است.

عنابستانی با اشاره به اینکه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات قابل توجهی عرضه کرده است ابراز داشت: تفکر کار جمعی در استان چهارمحال و بختیاری در شرف نهادینه شدن است و به سمت نقطه مطلوب در حال حرکت است.

این مسئول داشتن هدف مشترک را یکی از خصوصیات حوزه تعاون دانست و اذعان داشت: از دیگر خصوصیات این حوزه کار برای رضای خدا و داشتن حوزه مشترک به نفع جمع است.

وی ادامه داد: در آغاز زمان خدمت خود در استان چهارمحال وبختیاری نوین کردن سیستم‌های آبیاری کشاورزی یکی از دغدغه‌های من بود در حالی که امروز شاهدیم که این استان در این خصوص مقام دوم کشور را از آن خود کرده است.

به  گزارش فارس، در این همایش با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان از اعضای تعاونی‌های برتر ملی و استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول