اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

امضای تفاهمنامه همکاری بین سپاه و حج و زیارت قزوین

تفاهمنامه همکاری بین مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) و حج و زیارت استان قزوین در راستای برنامه‌های اردویی و گردشگری راهیان نور امضا شد.

امضای تفاهمنامه همکاری بین سپاه و حج و زیارت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا کلانتری مدیرکل اداره حج و زیارت استان قزوین عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین سپاه صاحب‌الامر (عج) و اداره حج و زیارت استان قزوین به نقش مساجد و روحانیون در تداوم روحیه معنوی زائران عتبات عالیات و انتقال این پیام‌ها و ارزش‌ها اشاره کرد و گفت: روحانیون باید آثار تربیتی حج و زیارت را در وجود زائران نهادینه و فلسفه زیارت برای آنها را بازگو کنند.

وی تأکید کرد: جوانان و زائران سرمایه‌هایی هستند که باید آنها را حفظ و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در قالب اردوها و زیارت عتبات عالیات به این نسل انتقال داده شود.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین اظهار کرد: باید موضوع حج و زیارت به نوجوانان بسیجی که نیروهای خط مقدم فرهنگی هستند، آموزش داده شود.

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در ادامه با اظهار امیدواری از حضور مدیران و مسئولان ارزشی در استان گفت: انجام یک کار فرهنگی و تأثیرگذار نیازمند همکاری و لبیک همه مسئولان به مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است که در این مراسم، تفاهمنامه همکاری سپاه صاحب‌الامر (عج) و سازمان حج و زیارت استان قزوین امضا شد.

محسن کریمی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر (عج) نیز با اشاره به مفاد این تفاهمنامه بیان کرد: تمامی کاروان‌هایی که از منطقه جنوبی کشور برای زیارت عتبات عالیات عبور می‌کنند و با حضور در مناطق جنگی از نزدیک با این مناطق آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تمامی کاروان‌ها بروشوری در همین زمینه تهیه شده است که در آشنا کردن زائران با دفاع مقدس و مناطق عملیاتی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/77008/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول