اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار سمنان

تفاهم‏نامه اجرای طرح جامعه ایمن در سمنان امضا شد

تفاهم‏نامه رؤسای ادارات شهرستان سمنان با فرماندار سمنان در راستای اجرای طرح جامعه ایمن امضا شد.

تفاهم‏نامه اجرای طرح جامعه ایمن در سمنان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، در اولین جلسه کمیته جامعه ایمن شهرستان سمنان، فرماندار سمنان باامضای تفاهم‏نامه‏‌ای با مدیران دستگاه‏‌های اجرایی، بر لزوم اهتمام مدیران جهت جلب مشارکت مردم برای دستیابی به اهداف کمیته جامعه ایمن در شهرستان سمنان تأکید کرد.

تفاهم‏نامه جامعه ایمن سوانح و حوادث از معضلات عمده است که به صورت جدی فکر مسئولان و مردم را به خود مشغول کرده است.

از طرفی، تأمین حفظ و ارتقای سلامت افراد جامعه هدف کلیه دولت‏ها بوده و در قانون جمهوری اسلامی ایران نیز مورد تأکید قرار گرفته است و این مهم جز با همکاری تمامی نهادها و ارگان‏های ذیربط محقق نخواهد شد؛ این تفاهم‏نامه جهت شفاف‏‌سازی فعالیت‏‌های مربوط به جامعه ایمن در ادارات مرتبط با سوانح حوادث امضا می‌‏شود.

این تفاهم‏نامه به منظور همکاری و هماهنگی اداره و سازمان‏های اجرایی و کمیته جامعه ایمن شهرستان سمنان در جهت کاهش میزان بروز سوانح و حوادث در سطح شهرستان سمنان تنظیم شده است.

اجرای مصوبات کمیته جامعه ایمن، شرکت مستمر در جلسات کمیته جامعه ایمن شهرستان سمنان، نصب تابلو و نشانه جامعه ایمن و جدول گانت در دفتر ریاست اداره، انجام فعالیت‏های پیشگیری از سوانح و حوادث طبق جدول گانت که متعاقباً ارسال خواهد شد، افزایش همکاری و هماهنگی برون‏‌بخشی با کلیه ادارات سطح شهرستان سمنان در جهت کاهش سوانح و حوادث و . . . از تعهدات طرفین در این تفاهم‏نامه است.

برای کمیته جامعه ایمن شهرستان سمنان نیز تعهداتی نظیر پیگیری مصوبات کمیته جامعه ایمن، دریافت مستندات فعالیت‏های انجام شده توسط ادارات، برگزاری جلسات فصلی جهت رفع تنگناها و مشکلات موجود، پشتیبانی از کلیه سازمان‏های ذی‏ربط در خصوص برنامه‏‌های پیشگیری سوانح و حوادث، ارسال پس‌‏خوراند آخرین آمار و اطلاعات از مراحل اجرای طرح پیشگیری از سوانح و حوادث به ادارات و . . . ترسیم شده است.

مدت اعتبار این تفاهم‏نامه، سه سال از تاریخ عقد تفاهم‏نامه است که در این مدت حداقل دو ماه یک بار طی برگزاری جلسه، طرفین پیشرفت کار را مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول