اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

وضعیت بیمارستان جامع زنان به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اطلاع‌رسانی وضعیت بیمارستان جامع زنان در روزهای آتی خبر داد.

وضعیت بیمارستان جامع زنان به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی ناصحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری از تجهیز تمامی مراکز درمانی استان در آینده نزدیک خبر داد.

وی تصریح کرد: این تجهیزات شامل دستگاه‌های سی تی اسکن و MRI است که با راه‌اندازی آن نیاز درمانی مردم همه مناطق استان مازندران برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: در حال حاضر دستگاه‌های موردنیاز درمانی در بیشتر بیمارستان‌های استان نصب شد.

وی تاکید کرد: وسایل موردنیاز برای مراکز درمانی خریداری شد که به‌زودی این دستگاه‌ها برای نصب در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

ناصحی در ادامه از بهره‌برداری کامل بیمارستان‌های آمل و چالوس خبر داد و گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن 2 اسلایدی با همکاری بخش خصوصی خریداری شد و به‌زودی در بیمارستانهای شهرهای نکا و بهشهر نصب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه، بیمارستان قلب ساری به دستگاه سی تی اسکن 64 اسلایس و بیمارستان‌های بوعلی سینا ساری، رازی قایمشهر و آمل به دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس مجهز می‌شوند، خاطرنشان کرد:  برای مرکز رادیوتراپی ساری نیز یک دستگاه سی‌تی اسکن پیش‌بینی شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران ادامه داد: به دلیل حجم تردد مسافر از منطقه سوادکوه به سمت تهران، بیمارستان‌های منطقه سوادکوه نیز به یک دستگاه سی‌تی‌اسکن مجهز می‌شوند.

ناصحی در ادامه به تجهیز بیمارستان فریدونکنار به دستگاه‌های تشخیصی و درمانی اشاره کرد و گفت: تجهیزات درمانی در بیمارستان شهرستان نور نیز در حال تکمیل است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه از راه‌اندازی و نصب دستگاه MRI یک و نیم سلایس در شهرستان تنکابن در آینده نزدیک خبر داد و افزود : این دستگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری شد که با نصب این دستگاه مردم شهرستان‌های تنکابن و رامسر از مراجعه به دیگر شهرها بی‌نیاز می‌شوند.

ناصحی در ادامه به شیوع سرطان سینه در مازندران اشاره کرد و گفت: شش دستگاه ماموگرافی دیجیتال در بیمارستان‌های شهدای بهشهر، امام (ره) ساری و حضرت زینب(س) بابلسر نصب می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: آخرین وضعیت بیمارستان جامع زنان را به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول