اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی:

از 15 تعاونی برتر آذربایجان غربی تجلیل می‌شود

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی از 15 تعاونی برتر آذربایجان غربی تجلیل می‌شود.

از 15 تعاونی برتر آذربایجان غربی تجلیل می‌شود

احمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک هفته تعاون به تعاونگران عرصه‌های اقتصادی، اظهار داشت: در چند جلسه که توسط هیئت داوری و کمیته برگزاری جشنواره متشکل از نماینده مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، نماینده تعاونی‌ها و معاونت تعاون برگزار شد 15 تعاونی که در سامانه تعاونی‌های برتر ثبت نام کرده بودند انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بعد از بازدید و بررسی در 22 شاخه فعالیت 15 شاخه فعالیت انتخاب شدند که در 18 شهریور از این تعاونی‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی دارا بودن تراز مثبت اقتصادی، رعایت استانداردهای اجباری، عدم بدهی معوق سر رسید شده، دارا بودن سه سال متوالی از فعالیت اقتصادی، برگزاری مجامع به صورت سالیانه و اینکه تعاونی‌ها بدهی چهار درصد آموزشی خود را پرداخت کرده باشند را از معیارهای مورد بررسی در انتخاب تعاونی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های برتر عنوان کرد.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: این جشنواره در راستای توسعه و ارتقای علمی تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از بین تعاونی‌های برتر براساس حد نصاب امتیاز، تعاونی‌هایی که حد نصاب امتیاز مورد نظر را دارند به عنوان تعاونی برتر ملی به سطح کشوری معرفی می‌شوند.

دهقان در پایان ابراز داشت: امید است با انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور بتوان در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون موثر واقع شده و با نشان دادن فرصت‌های موجود در این بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور جامعه بزرگ تعاون‌گران در گرایش‌های شامل تعاونی‌های خدماتی، تولیدی، کشاورزی و توزیعی در 18 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول