اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم:

آمریکا قانون شورای امنیت را زیر پا گذاشته است

امام جمعه موقت جهرم گفت: دبیرخانه سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا حق ندارد بدون تصویب شورای امنیت به کشوری حمله کند اما آمریکا این مهم را زیر پا گذاشته و بدون داشتن هیچ سند و مدرکی قصد حمله به سوریه را دارد.

آمریکا قانون شورای امنیت را زیر پا گذاشته است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام عبدالرحیم جهرمی در خطبه‌های امروز شهر دارالمومنین با اشاره به تحولات سوریه اظهار داشت: قلدرمابی آمریکا دنیا را به روز سیاه نشانده است.

وی افزود: دبیرخانه سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا حق ندارد بدون تصویب شورای امنیت به کشوری حمله کند اما آمریکا این مهم را زیرپا گذاشته و بدون داشتن هیچ سند و مدرکی قصد حمله به سوریه را دارد.

امام جمعه موقت جهرم با بیان اینکه دنیا بر سخنان رهبری انقلاب حساب جدی دارد، ابراز داشت: باید به رهنمودهای رهبری انقلاب توجه ویژه شود چراکه اصلاح جامعه در گروی اطاعت از ولی امر مسلیمن است.

وی با اشاره به آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتظار مردم از شوراها این است که آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در تصمیم‌گیری‌های شوراهای اسلامی مورد توجه واقع شود.

جهرمی با بیان اینکه تصمیم‌گیری شورای شهر نباید ناپخته باشد، بیان کرد: شورا باید از نظرات مراکز علمی و افراد با تجربه استفاده کند و مشورت با اهل خبره نباید مورد غفلت شوراها قرار گیرد.

امام جمعه موقت جهرم ادامه داد: مردم باید از شوراهای اسلامی مطالبه کرده و بر حسن اجرای امور آنها نظارت عمومی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز جهرم با گرامی‌داشت دهه کرامت نیز گفت: نامگذاری این دهه به سبب تکریم خاندان عصمت و طهارت (ع) به ویژه وجود مبارک حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بوده و باید به وجود امامزادگان شریف در شهرها و روستاها توجه شود.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به نامگذاری شیراز توسط رهبری انقلاب به سومین حرم اهل‌بیت (ع) خاطرنشان کرد: مسئولان باید به حرم سوم اهل‌بیت (ع) در ایران توجه بیشتری داشته باشند و قدر این سرمایه عظیم را بدانند.

وی با اشاره به میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: اسلام زمانی روی کار آمد که اعراب جاهلی دختران را زنده به گور می‌کردند که قرآن این امر را انکار و وجود دختران با عفت را باعث پیشرفت جامعه می‌داند.

جهرمی همچنین سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مدنی از شهدای محراب و سالروز قیام خونین 17 شهریور را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، در نماز جمعه امروز جهرم جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) که در قالب یک کاروان به جهرم سفر کرده بودند حضور داشتند که نماینده این کاروان نیز در بین‌الصلاتین جمعه در فضیلت این حرم شریف سخنانی را ایراد کرد.

انتهای پیام/2448/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول