اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز صورت می‌گیرد

توجه جدی به شاخصه‌های سبک زندگی در شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: توجه به شاخصه‌های سبک زندگی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در دوره جدید انتصاب شهردار این کلانشهر با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

توجه جدی به شاخصه‌های سبک زندگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی چهارم شهر شیراز در انتخاب مجدد علیرضا پاک‌فطرت به عنوان شهردار این شهر اظهار داشت: طی چند سال گذشته با انتصاب پاک‌فطرت به عنوان شهردار شیراز شاهد یک تحول بزرگ عمرانی و فرهنگی در شهر شیراز هستیم و ابقای شهردار نیز سبب ادامه و تکمیل طرح‌های ناتمام و انجام آن به بهترین شکل ممکن است.

وی ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و شاخصه‌های سبک زندگی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است؛ در دوره جدید انتصاب شهردار شیراز با اهتمام و جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود.

این کارشناس مسائل فرهنگی اضافه کرد: توجه به ارتقای فرهنگ شهروندی و آشتی دادن مردم با شهرداری به نوعی که خودشان داوطلبانه در اداره امور شهر و پرداخت عوارض پیشتاز باشند نیز از برنامه‌هایی است که مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

مشاور فرهنگی شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهرداری در دوره جدید فعالیت خود از ابتدای شورای چهارم علاوه بر تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی توجه ویژه نیز بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

سقاچی اذعان داشت: شهرداری شیراز با چشم‌انداز ویژه‌ای که در برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده، در تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری شیراز به عنوان حرم سوم اهل‌بیت (ع) نیز برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌رو دارد.

مشاور شهردار شیراز همچنین به موضوع حمل و نقل در شهر شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به آموزش رانندگان و استفاده از آنان به عنوان سفیران فرهنگی شهر نیز از برنامه‌هایی است که با جدیت تمام دنبال می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در پایان متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخش فرهنگی نیز برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مشاوره اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین نخبگان فرهنگی شهر، یکی پس از دیگری اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول