اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

صیانت از خانواده اساس سبک زندگی اسلامی است

امام جمعه میاندوآب گفت: صیانت از خانواده اساس تفکرات اسلامی و سبک زندگی اسلامی قلمداد می‌شود.

صیانت از خانواده اساس سبک زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ازدواج و صیانت از خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن یکی از مهم‌ترین اندیشه‌های زیربنایی در دین مبین اسلام قلمداد می‌شود، که باید به این مقوله توجه کرد، همچنین صیانت از خانواده مهم‌ترین سرفصل‌ در مقوله سبک زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بسترسازی برای ازدواج جوانان و ترغیب آن‌ها برای این امر پایان راه نیست، افزود: باید در راستای صیانت از اساس خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن دست‌اندرکاران فرهنگی گام برداشته و در ارتباط با حقوق متقابل زن و شوهر به جوانان تعلیم‌های لازم داده شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه زندگی به سبک اسلامی همواره یکی از توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری محسوب می‌شود، افزود: باید ضمن فاصله گرفتن از الگوهای غربی در راستای معنویت بخشیدن به زندگی و فعالیت‌های اجتماعی خود گام برداریم، زیرا سعادت‌مان در آن نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه سقوط اخلاقی و به اضمحلال کشاندن جوانان یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در کشورهای اسلامی است، بیان داشت: فقط در چارچوب خانواده و با ارائه الگوهای دست‌یافتنی و شایسته می‌توان جوانان را در مقابل آسیب‌ها حفظ کرد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از هنر، سینما، تئاتر و نویسندگان خود در مقابل تفکرهای منحط صیانت کنیم، اظهار داشت: چنانچه ابتذال و بی‌بندوباری به این عرصه‌ها کشیده شود، آن‌ها نیز به طور قطع جوانان و نوجوانان را آلوده می‌کنند.

 انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول