اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 و 14 شهریور صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه سبک و مهارت‌های زندگی در دانشگاه آزاد همدان

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری کارگاه سبک و مهارت‌های زندگی ویژه اساتید، مشاوران و مبلغان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه سبک و مهارت‌های زندگی در دانشگاه آزاد همدان

حجت‌الاسلام علی امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: استقبال عمومی از مباحث مهارت‌های زندگی منجر شد بسیاری از نویسندگان، مترجمان و محققان به تألیف، تدوین و ترجمه کتبی در این حوزه بپردازند که اکثر این تألیفات مبتنی بر تحقیقات اصولی بر پایه اعتقادات دینی و فرهنگ بومی نیست.

وی بیان داشت: در این گذر آنچه در سبک زندگی غربی آمیخته به فرهنگ ضد دینی و فردگرایی اشاعه می‌یابد، آموزش مهارت‌های زندگی با هدف احیای سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است که امری ضروری و بدیهی به نظر می‌رسد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: کارگاه آموزشی تربیت مربی ویژه اساتید، مشاوران و مبلغان با عنوان «مهارت ازدواج و خانواده» در استان همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با هدف افزایش سطح علمی اساتید، مبلغان و مشاوران و به روز شدن اطلاعات در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد دینی، پرورش نیروهای ارزشی متخصص و کارآمد برای آموزش مباحث مهارت‌های زندگی، ایجاد احساس نیاز به تحقیق، پژوهش و مطالعات کاربردی و به روز کردن اطلاعات در خصوص مباحث مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.

امامی‌فر بیان داشت: در این کارگاه سه روزه کلاس‌هایی با عناوین معیارهای انتخاب همسر از نظر اسلام، تشخیص زمان مناسب ازدواج، ملاک‌های صحیح ازدواج در اسلام و فرهنگ ایرانی، خانواده مطهر در قرآن، شیوه‌های ارتباط همسران، نیازهای متقابل همسران و توقعات آنان، خانواده موفق و متعالی، تفاوت‌های زن و مرد، مهارت‌های قبل، حین و بعد از ازدواج، اخلاق جنسی و ازدواج در جهان مدرن تدریس می‌شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: این کارگاه در روزهای 13 تا 14 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول