اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه:

معنویت دفاع مقدس در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین شود

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه گفت: معنویت دفاع مقدس در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین شود و سخنانی که در مورد دفاع مقدس گفته می‌شود باید با محوریت معنویت دفاع مقدس بیان شود.

معنویت دفاع مقدس در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان عسلویه اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار در زمان جنگ رشادت‌، از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان بود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و دو عنصر ایمان و عشق به خدا را به جوانان خود معرفی کنیم، زیرا امروز تمام توجه دشمنان به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ تحمیلی به موفقیت رسانده بود.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه خاطرنشان کرد: هفته‌ای که از آن به نام هفته دفاع مقدس یاد می‌شود، یادآور هشت سال خون و حماسه و ایثار و شهادت است.

رفعتی بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور سال‌هایی است که بسیجیان جان بر کف انقلاب اسلامی به همراه سپاه و ارتش به مقابله با رژیم بعثی عراق پرداختند تا از میهن اسلامی پاسداری و محافظت کنند.

وی اضافه کرد: غبار روبی قبور شهداء، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرت افزایی و رژه نیروهای مسلح و بسیجی از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: آزادی و استقلالی که امروز تمام مردم و دولت‌مردان از آن به عنوان یک دستاورد مهم یاد می‌کنند نتیجه تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه عنوان کرد: عراق در ابتدای جنگ تحمیلی با 12 لشکر و سه سازمان و حمایت 40 کشور به ایران اسلامی حمله کرد اما دفاع رزمندگان اسلام سبب شد حتی یک وجب از خاک سرزمینمان به دست دشمن نیفتد.

رفعتی با تاکید بر اینکه سخنانی که در مورد دفاع مقدس گفته می‌شود، باید با محوریت معنویت دفاع مقدس بیان شود، بیان داشت: خودکفایی و موفقیت در عرصه‌ها و حوزه‌هایی که امروز جمهوری اسلامی ایران از آن بهره‌مند شده، از تأثیرات و تلاش‌های رزمندگان دلاور دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول