اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز از هفته تعاون

هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون تعاون و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته تعاون هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی برگزار می‌شود

احمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک هفته تعاون به تعاونگران عرصه‌های اقتصادی، اظهار داشت: 12 شهریور تا 18 شهریور از سوی مقام عالی وزارت هفته تعاون نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 شهریور همزمان با نخستین روز از هفته تعاون به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده، ابراز داشت: توسط مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از تعاونی‌های فعال بازدید شد و زنگ تعاون توسط مدیرکل در واحدهای تولیدی به صدا درآمد.

دهقان یادآور شد: با توجه به اینکه جشنواره تعاونی‌های برتر با جشنواره ملی تلاقی نداشته باشد این جشنواره در آخرین روز از هفته تعاون برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته تعاون با نام تعاون، تجلی ولایت مداری و معنویت نام‌گذاری شده، خاطرنشان کرد: در این روز دیداری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه انجام شد تا از رهنمود‌های این بزرگواران بهره‌مند شویم.

دهقان اذعان کرد: روز سوم هفته تعاون با نام تعاون، عدالت اجتماعی و اقتصادی نام‌گذاری شده که با تعاونی‌های سهام عدالت دیداری صورت می‌‌گیرد.

وی ادامه داد: در این روز همایشی در سطح استان با حضور تعاونی‌های اعتبار، مسئولان بانک مرکزی و هیئت مدیره تعاونی‌ها در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با همکاری اتحادیه تعاونی‌های اعتبار برگزار می‌شود.

دهقان تعاون، وحدت ملی و اسلامی را شعار روز چهارم هفته تعاون عنوان کرد و افزود: قبل از خطبه‌های نماز جمعه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به عنوان سخنران درباره اهداف و روز هفته تعاون سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز پنجم هفته تعاون با عنوان تعاون، اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی نام‌گذاری شده، اعلام کرد: در این روز نشست خبری با حضور مدیران اتحادیه‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و نیز اتحادیه‌های گردشگری و صنایع دستی با حضور مدیرکل برگزار می‌شود.

دهقان تعاون، اصلاح نظام توزیع و بهبود معیشت را شعار ششمین روز از هفته تعاون عنوان کرد و تصریح کرد: هفتمین روز از هفته تعاون نیز با عنوان تعاون، رسانه، آموزش و فرهنگ سازی و الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت نام‌گذاری شده و مراسم تجلیل هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی نیز در این روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول