اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان:

هیچ ردیف اعتباری برای تقویت و آموزش تعاونی‎ها وجود ندارد

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان از در نظر نگرفتن هیچ ردیف اعتباری برای تقویت و آموزش تعاونی‎ها انتقاد کرد.

هیچ ردیف اعتباری برای تقویت و آموزش تعاونی‎ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی رجایی صبح امروز در دومین روز گردهمایی آموزشی تبیین نقش مدیریت در توانمندسازی تعاونی‎ها و تشکل‎ها در گرگان اظهار داشت: اگر این اعتقاد وجود دارد که کشاورزی مهمترین بخش است و استقلال کشور نیز منوط به تولید و کشاورزی است چرا این بخش همچنان مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بی‎توجهی به تشکل‎های کشاورزی، بی‎توجهی به تولید و کشاورزی است، تصریح کرد: نگاه ضعیف به بخش کشاورزی یک تهدید جدی محسوب می‎شود.

فضای خوبی در بخش مشارکت در تصمیم‎گیری‎ها به وجود آمده است

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان افزود: برای حمایت از تشکل‎ها و تولیدکنندگان کشاورزی، نظام صنفی حمایت از کشاورزی در کشور فعال شده است که در گلستان نیز این مهم شکل گرفته که استان در تصمیم‎گیری‎ها شرکت می‎کند.

رجایی با بیان اینکه میزان مشارکت اعضای تعاونی باید پررنگ‎تر شود، خاطرنشان کرد: باید به عنوان نمایندگان تولیدکنندگان موجبات تصمیمات بهتر را فراهم کنیم بنابراین ابتدا باید خودمان به فکر تصمیم‎سازی باشیم و این مهم با برخورداری از دانش کافی محقق می‎شود.

وی بیان داشت: فضای خوبی در سطح استان و کشور در بخش مشارکت در تصمیم‎گیری‎ها به وجود آمده است که اگر با جدیت دنبال شود اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

دستیابی به موفقیت در گرو نیروی انسانی ماهر است

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان یکی از راهکارهای مهم و اثرگذار در توانمندسازی تعاونی‎ها را مجهز شدن به دانش دانست و بیان داشت: برای اینکه به تولید پایدار دست پیدا کرده و امنیت غذایی را تامین و بخش کشاورزی را دچار تحول کنیم لازمه این مهم در گرو دانش و مهارت کافی به دست می‎آید.

رجایی برنامه‎ریزی برای تعاونی‎ها را یکی از وظایف اعضای هیئت مدیره دانست و افزود: زمانی می‎توانیم برنامه‎ریزی درست داشته باشیم که به فنون دانش مجهز شویم.

وی دستیابی و موفقیت در برنامه‎ها و اهداف را در برخورداری از نیروی انسانی ماهر عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین عامل در اجرای برنامه‎ها است.

انتهای پیام/83001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول