اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته تعاون صورت گرفت

گشایش نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون استان یزد

همزمان با آغاز هفته تعاون، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون به منظور شناسایی فعالیت‌های بخش تعاون و نهادینه کردن فرهنگ تعاون در محل مجتمع تاریخی کارخانه سعادت نساجان، فعالیت خود را آغاز کرد.

گشایش نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امرالله فلاح‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون با حضور 140 شرکت تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی استان یزد کار خود را آغاز کرده و خدمات خود را در بخش‌های صنعت، خدمات، موادغذایی، پوشاک، مبلمان، فرش، تعاونی‌های دانش بنیان، کاشی و سرامیک و ... به عموم بازدیدکنندگان ارائه خواهد داد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در محل تاریخی کارخانه سعادت نساجان که دارای بافت قدیمی و گردشگری نیز است، به مدت چهار روز برای عموم علاقمندان دایر است.

فلاح‌زاده بازدید وزیر تعاون از این نمایشگاه و افتتاح رسمی آن در سفرش به استان یزد را خبر داد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی برنامه‌ها و فعالیت‌های تعاون در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ تعاون در بین علاقمندان و متقاضیان تشکیل تعاونی برشمرد و از عموم مردم استان دعوت کرد ضمن بازدید از این نمایشگاه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ارتقا تعاون ارائه دهند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: این نمایشگاه تا ساعت 22 روز جمعه برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از 16 تا 22 در خیابان امام، نبش سه راه فهادان، کارخانه سعادت نساجان دایر است.

انتهای پیام/2464/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول