اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد

ثبت 45 تعاونی در هرمزگان / وجود 1446 تعاونی غیر فعال در هرمزگان

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از ثبت تعداد 45 تعاونی جدید طی پنج ماهه اخیر در هرمزگان و همچنین وجود یک‌هزار و 446 تعاونی غیر فعال در این استان خبر داد.

ثبت 45 تعاونی در هرمزگان / وجود 1446 تعاونی غیر فعال در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی نجفی عصر امروز در نشستی پیرامون هفته تعاون ضمن اعلام روز شمار این مناسبت در هرمزگان افزود: روز نخست با عنوان تعاون، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، روز دوم با عنوان تعاون تجلی ولایت مداری و معنویت، روز سوم با عنوان تعاون، عدالت اجتماعی و اقتصادی، روز چهارم با عنوان تعاون، وحدت ملی و اسلامی، روز پنجم با عنوان تعاون، اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی، روز ششم با عنوان تعاون، اصلاح نظام توزیع و بهبود معیشت و روز هفتم با عنوان تعاون، رسانه، آموزش و فرهنگ سازی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نامگذاری شده است.

وی افزود: برای هر یک از روزهای برشمرده شده، در هرمزگان برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون بیش از 5 هزار و 300 تعاونی در هرمزگان ثبت شده است، اظهار داشت: این تعداد تعاونی زمینه ایجاد بیش از 105 هزار فرصت شغلی را فراهم کرده است.

نجفی اضافه کرد: از مجموع پنج هزار و 345 تعاونی ثبت شده در استان، سه هزار و 566 تعاونی فعال، یک‌هزار و 446 تعاونی غیرفعال و 333 تعاونی با سه هزار و 904 عضو در دست اقدام است.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت 45 شرکت تعاونی در هرمزگان طی پنج ماهه سال جاری خبر داد و افزود: این تعداد تعاونی در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، حمل و نقل، عمرانی و چند منظوره فعال شده است.

به گفته معاون تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان این تعداد تعاونی با 467 نفر عضو برای 502 نفر شغل ایجاد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعاونی‌های ثبت شده با 10 تعاونی مربوط به شهرستان میناب است.

انتهای پیام/88001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول