اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارشهرستان دشتی:

تقویت وضعیت‌ اقتصادی مردم مهم‌ترین رسالت بسیج سازندگی است

فرماندارشهرستان دشتی گفت: در این برهه زمانی که دشمنان هجمه اقتصادی وارد کرده‌اند مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی تقویت وضعیت اقتصادی خانوارهای کم‌درآمد است.

تقویت وضعیت‌ اقتصادی مردم مهم‌ترین رسالت بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بسیج سازندگی شهرستان دشتی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی تاکید کرد: پس از خلق حماسه سیاسی، فعالیت‌های گوناگونی در تحقق حماسه اقتصادی در حال انجام است که بسیج سازندگی در این عرصه وظیفه و رسالت سنگینی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان ما برای اینکه استحاله فرهنگی اتفاق رخ بدهد رسانه‌های متعدد، سایت‌های مختلف، ماهواره‌های گوناگون و اتاق‌های فکر به راه انداخته‌اند تا بتوانند اعتقادات ملت ایران را از آن‌ها بگیرند.

هاشمی اضافه کرد: هدف دشمن این است تا افکار عمومی دنیا را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ما بسیج کند و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های استراتژی دشمن تحریم‌های اقتصادی است و هدف از این تحریم‌ها این است تا به ملت و اقتصاد ایران ضربه وارد کنند.

هاشمی گفت: سپاه پاسداران همیشه مجری بسیار توانمندی برای تحقق سیاست‌های نظام اسلامی ایران بوده که اینک برای تحقق حماسه اقتصادی وارد صحنه شده است.

فرماندار دشتی تصریح کرد: تسهیلاتی که برای ایجاد اشتغال و معیشت مردم اختصاص یافته از اعتبارات عمرانی که توزیع شده بیشتر است و این نشان از همت بلند بسیج سازندگی در تحقق این مهم است.

وی با اشاره به طرح هجرت و گروه‌های جهادی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی که اعتبارات آن‌ها ابلاغ شده لازم است در اجرای طرح‌های جهادی با بسیج سازندگی بیشتر همکاری کنند.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول